.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل قهرمان کیک بوکسینگ کشور در کلاله دستگیر شد
فرد دستگیر شده در اعترافات خود اذعان کرد : مقتول را ابتدا از ناحیه شکم با چاقو مصدوم کرده و سپس او را در صندوق عقب ماشین انداخته و با ریختن بنزین روی ماشین ، ماشین را آتش زده است.

به گزارش شمال نيوز،  حسین ابراهیمی بیست ساله فرزند رئیس اداره آبفای شهرستان کلاله ، بامداد پنجشنبه  27 تیرماه 92 در حالی که دستانش را از پشت بسته بودند در اتومبیل خود سوزانده شد.

بعد از وقوع این حادثه دادستان کلاله و مامورین انتظامی به دنبال مظنونین اصلی این جنایت بودند تا اینکه بعد از 5 روز تلاش شبانه روزی مستمر امروز بعد از ظهر روز گذشت (دوشنبه) قاتل را به دام انداختند .

فرد دستگیر شده بنام (س م ع ) 26 ساله ساکن شهرستان مینودشت می باشد که به قتل حسین ابراهیمی اعتراف کرد و آنرا پذیرفت .

او در اعترافات خود اذعان کرد : مقتول را ابتدا از ناحیه شکم با چاقو مصدوم کرده و سپس او را در صندوق عقب ماشین انداخته و با ریختن بنزین روی ماشین،ماشین را آتش زده است.

یونسی دادستان کلاله در این خصوص گفت: صحنه جرم پس از اعتراف قاتل بازسازی شد و اقرار و اعترافات وی مقرون به واقع بود و انگیزه این قتل در حال بررسی می باشد.

دادستان کلاله همچنین از تیم ویژه کاراگاهان ناجا و فرمانده پلیس بخاطر شناسایی سریع قاتل تشکر کرد.

شایان ذکر است که پیکر و خودروی سوخته حسین ابراهیمی قهرمان فری کیک بوکسینگ آسیایی ، ساکن گنبد و کارمند اداره آب و فاضلاب گنبد و فرزند رئیس آب و فاضلاب کلاله در 5 کیلومتری کلاله و در جاده روستای حاج علی اسلامی پیدا شده بود .

حال مردم کلاله و استان گلستان منتظر هستند تا ببینند دادستان کلاله و مراجع قضایی استان هر چه زودتر درباره پرونده های این چنینی که باعث رعب و وحشت در میان مردم شده تصمیم بگیرند و جانی این حادثه هر چه زودتر به سزای عمل خود برسد تا درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد./ گلستان ما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.